IT大生、洋楽和訳とプログラミング

これからのIT時代を生き抜くブログ。

【洋楽和訳】Lucas & Steve - Best of Me


[Chorus]
You were there when my heart went cold
You were there guiding me on my way home
Through the darkness you showed me love
So give me one more day and I will give you the best of me

私が辛い時も君はそばにいてくれた

そこにいて帰る場所に導いてくれた

暗い闇を越えて愛情を与えてくれた

だからもう少し待って、僕のありったけをあなたに捧げるから
You were there when my heart went cold
You were there guiding me on my way home
Through the darkness you showed mе love
So give me onе more day and I will give you the best of me

私が辛い時も君はそばにいてくれた

そこにいて帰る場所に導いてくれた

暗い闇を越えて愛情を与えてくれた

だからもう少し待って、僕のありったけをあなたに捧げるから

 

[Build]
The best of me
Through the darkness you showed me love
So give me one more day and I will give you the best of me

僕のすべてを

暗い闇を越えてあなたの愛情をもらった

だから次は私のある限りをあなたに尽くそう

 

[Drop]
The best of me
The best of me

 

[Verse]
I'll be there when we're old and grey
'Cause you were there guiding me when I lost my way
Through the hard times you raised me up
So give me one more day and I will give you the best of me

私たちが年老いていっても私はきっとそばにいる

あなたが道に迷った私を導いてくれたように

困難を乗り越えるたびにあなたと共に成長した

だからもう少し待って、私のありったけをあなたに捧げるから

 

[Chorus]
You were there when my heart went cold
You were there guiding me on my way home
Through the darkness you showed me love
So give me one more day and I will give you the best of me

 

[Build]
The best of me
Through the darkness you showed me love
So give me one more day and I will give you the best of me

 

[Drop]
The best of me

僕のすべてを

 

[Outro]
You were there when my heart went cold
You were there guiding me on my way home
Through the darkness you showed me love
So give me one more day and I will give you the best of me