IT大生、洋楽和訳とプログラミング

これからのIT時代を生き抜くブログ。

【洋楽和訳】Don't Let Me Down - Lucas & Steve

YouTube

www.youtube.com

和訳

[Verse 1]

Hell I've been drinking about you way to long
But these drinks don't seem to care
And I found the words to fill a whole damn song
I don't mind when you ain't there

君の元にたどり着けなくてずっとお酒を飲んでたけど
慰めになることはないみたいだよ
このくだらない曲にピッタリな言葉を見つけたよ
君がここにいなくたって気にしないよ

[Pre-Chorus]
Oh I know I got got places to be
Oh where do I belong
If I don't see no reason to see
I know this can't be wrong

自分の居場所はそこだと思ってるけど
僕は必要とされているのかな
でも理由がなくともいたい
だからそこが僕のいるべき場所なんだ,間違ってない

[Chorus]
So I say na-na no lie
You are not on my mind
Then I won't let you, won't let you down
Making no say goodbye
I'm right here by your side
No I won't let you, won't let you down
So baby don't let me, don't let me down

だから正直になろう
どうでもいいなんて嘘だ
あなたのことが気になって仕方がない
さよならなんて言わせない
僕はここ、君のそばにいる
がっかりさせたりしないから
君も僕を思ってほしい

[Verse 2]
Yea I've been waiting in our favorite bar
'Cause I need to get a few seconds off
And I've been looking for that same old buzz
Without you, without you I feel lost

お気に入りのバーで待っていた
少し1人の時間が欲しかった
また昔みたいに一緒に騒ぎたいな
君なしじゃ辛いよ

[Pre-Chorus]
Oh I know I got got places to be
Oh where do I belong
If I don't see no reason to see
I know this can't be wrong

自分の居場所はそこだと思ってるけど
僕は必要とされているのかな
でも理由がなくともいたい
だからそこが僕のいるべき場所なんだ,間違ってない

[Chorus]
So I say na-na no lie
You are not on my mind
Then I won't let you, won't let you down
Making no say goodbye
I'm right here by your side
No I won't let you, won't let you down
So baby don't let me, don't let me down

だから正直になろう
どうでもいいなんて嘘だ
あなたのことが気になって仕方がない
さよならなんて言わせない
僕はここ、君のそばにいる
がっかりさせたりしないから
君も僕を思ってほしい

日記など

いかがでしたか? 「スター」や「コメント」はブログの励みになりますので是非ともお寄せいただければと思います。 ここまで読んでいただきありがとうございました!